• Test panel 8.4 jan 2023
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TEAC TN-280BT-A3/B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

e**************@g******** 28-02-2024
Geschreven voor: TEAC TN-280BT-A3/B

Mooie vormgegeven compacte steelstofzuiger. (Philips 3000 Series Steelstofzuiger XC3933/01)
De zuigmond is niet al te groot maar voldoet prima om snel even iets op te zuigen. De zuigkracht is ook prima. Hij zuigt probleemloos alle rommel op die op de grond ligt. Voor lange mensen is de steel iet aan de kleine kant.

De knop voor de extra boost zit handig bovenop. Druk je deze in dan kan je makkelijk vloerkleden enzovoorts schoonzuigen.
Het ontbreken van hulpstukken is een minpunt. Zeker voor de prijs van deze zuiger. Er hadden minimaal 2 hulpstukken bij mogen zitten. Eentje met een borstel en eentje om bijvoorbeeld je auto te kunnen uitzuigen.
Het reservoir is makkelijk te verwijderen en makkelijk schoon te maken. Dit is wel handig.
Over het algemeen wel tevreden met de zuiger, maar wel aan de dure kant.
Ik zou deze steelstofzuiger waarderen met een 7.

EMMA91 30-01-2023

Kwalitatief goed anno 2023

Geschreven voor: TEAC TN-280BT-A3/B

Techniek anno 2023, strak en degelijk design heeft deze platenspeler. Hij voelt kwalitatief goed aan. Kwestie van de instructies goed opvolgen en je kan muziek gaan luisteren. Het pairen met de luidsprekers is een makkelijke handeling. Er zijn hier al wat uren aan muziekplezier voorbij gevlogen.

Pluspunten

• Bluetooth
  • Stevig design

Minpunten

• Geen boxen
  • Versterker nodig

lander-b 28-01-2023

Strakke platenspeler die doet wat het moet

Geschreven voor: TEAC TN-280BT-A3/B

Ik heb de TEAC TN-280BT-A3/B een aantal weken kunnen testen. Deze platenspeler doet het goed en zou perfect kunnen dienen als vervanging van je oude of als eerste platenspeler.

Om te beginnen is het design strak, maar somber. Deze TEAC is geen eyecatcher in de luisterruimte. De stofkap is licht verduisterend en ziet er mooi uit als het open staat, in tegenstelling tot een standaard transparante plastic. Die kap gaat wel vrij hard dicht. Een soft-close had wat meer premium effect gegeven.
Ik merkte op dat er een variant bestaat in hout(look), wat waarschijnlijk iets meer opvalt als dat nodig is.

De Bluetooth-functie is simpel uitgewerkt: een knopje aan de achterkant om te pairen met een draadloze speaker of hoofdtelefoon. Het pairen zelf gaat goed, maar wat extra feedback over de verbinding had misschien handig geweest (bvb. een simpele led vooraan zou volstaan).

Verder vind je alle functies die je van een moderne platenspeler mag verwachten: ingebouwde phono-versterker, snelheidsaanpassing, zacht heffen/neerlaten van de naald. Het gebruik is eenvoudig en zo hoort het.
Wat een handige extra was geweest was het automatisch stoppen met draaien bij het "einde" van de plaat.

Pluspunten

• Strak design
  • Simpele bediening
  • Kwalitatieve componenten

Minpunten

• Stopt niet automatisch
  • Mist wat "premium" look & feel

e**************@g******** 19-01-2023

Uiterlijk retro met de techniek van nu.

Geschreven voor: TEAC TN-280BT-A3/B

We hebben de TEAC TN-280BT-A3/B platenspeler nu een paar weken in huis. Hij is effectief verpakt in een stevige doos met piepschuim om alle onderdelen goed te beschermen. Hij heeft het uiterlijk van een oude platenspeler maar alle technieken van nu zitten erin verwerkt. Het installeren van de platenspeler was erg simpel. De handleiding was duidelijk en deze is in meerdere talen te lezen. Je kan de muziek beluisteren via boxen met een versterker, maar er is ook een bluetooth optie om met een speaker of koptelefoon te luisteren. We vonden het erg fijn dat je de naald kan laten zakken via een hendeltje. Het gewicht van de naald kun je makkelijk verstellen via een gewichtje aan de achterkant. Deze platenspeler is zijn prijs zeker waard.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Goede geluidskwaliteit
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• nog geen ontdekt

tester-mike-010 16-01-2023

Nostalgie met de technologie van nu

Geschreven voor: TEAC TN-280BT-A3/B

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen. Wat een uitvinding! De nostalgie van een LP gecombineerd met de bluetooth streaming technologie van nu, geniaal! Eenmaal ontvangen was het even in elkaar zetten wat met de tekening prima te doen is, even koppelen via bluetooth en spelen maar. Geluidskwaliteit van je afspeelbron, in mijn geval soundbar en dat is echt top! Gemakkelijk in gebruik en kwalitatief geluid. Aanrader.

Pluspunten

• Bluetooth
  • Geluidskwaliteit
  • Gebruiksgemak

l************@h********** 09-01-2023

Fijne platenspeler, mooi design

Geschreven voor: TEAC TN-280BT-A3/B

Deze platenspeler hebben wij een aantal weken mogen testen. Hij kwam netjes in een doos bij ons aan. We moesten zelf nog e.e.a. in elkaar zetten, maar dat wees op zich voor zich.
Bij het aansluiten kregen we eerst een flinke ruis over de boxen te horen, en het duurde even voordat we het schuifknopje achterop de platenspeler hadden gevonden. Die moest om, daarna was het geluid super.
Er zit geen automatische return functie op. Dus het zijn een aantal handelingen per plaat-wissel/kant-wissel. Plaat erop leggen, knopje draaien om te starten, naald handmatig boven de plaat hangen en naald laten zakken. Verder wel een mooi design, minimalistisch en strak. Voor ons geen probleem om de handelingen handmatig te doen, basic design. Verder is hij niet heel schokgevoelig, dat is ook fijn. Als we het kastje onder de speler open en dicht doen slaat de plaat niet over.
Al met al absoluut tevreden over deze platenspeler! Netjes geluid, en mooi design.

• Redelijk schokbestendig

Minpunten

• Geen automatische functies